Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

У випадку, якщо Товар вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися до нас, наші менеджери, у свою чергу, проконсультують Вас та допоможуть прийняти Товар на ремонт.

Яка гарантія на цей Товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном до 60 місяців, залежно від Товару. На всі товари у нашому магазині діє європейська гарантія від виробника. Доказом гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця. Покупець погоджується, що безоплатне усунення недоліків Виробу (гарантійне обслуговування (ремонт)) здійснюється сервісним центром до 30 (тридцяти) робочих днів з дати пред’явлення Виробу до сервісного центру. Покупець погоджується, що у разі, якщо договірними відносинами між постачальником Виробу та продавцем Виробу передбачено здійснення гарантійного обслуговування (ремонту) офіційним (авторизованим) сервісним центром та/або сервісним центром, уповноваженим постачальником Виробу, а не продавцем, то безоплатне усунення недоліків обслуговування (ремонт)) здійснюється до 45 (сорока п’яти) робочих днів з дати пред’явлення Виробу до сервісного центру. Покупець погоджується, що у разі потреби замовлення запасних частин або комплектуючих Виробу у третіх осіб гарантійне обслуговування (ремонт) здійснюється до 45 (сорока п’яти) робочих днів з дати пред’явлення Виробу до сервісного центру.

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам’яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
  • не зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром.

 

Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у випадку:

  • випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликані збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликані програмами;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

 

Гарантійні зобов’язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
  • на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.

 

Back to Top